Плани роботи







«ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора з ВР
__________ Г.Б.Парніцька

                                   «ЗАТВЕРДЖЕНО»
                                                             Директор школи
                                                     __________ Н.В.Бабій
                                                «__»__________ 2019 рік


   План  роботи
педагога-організатора
Токівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
на 2019-2020 навчальний рік
 І. ВСТУП 
       Основною метою у вихованні учнів у 2019-2020 навчальному році буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ. У роботі з учнями у 2019-2020 н.р.педагог-організатор керуватиметься:
-Конституцією України;
-Конвенцією про права дитини(ратифікована Постановою ВР від 27.02.91 № 789-XII);
-Законами України:
«Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII;
«Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ;
«Про інноваційну діяльність» від 04.07.2002 № 40-IV;
«Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу» вiд 18.03.2004 № 1629-IV;
«Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 № 2442-VI;
«Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» від 08.09.2011 № 3715-VI;
«Про протидію торгівлі людьми» від 20.09.2011 № 3739-VI;
«Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті» від 09.04.2015 № 314-VIII;
«Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років» від 09.04.2015 № 315-VIII;
«Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII;
«Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 07.12.2017 № 2229-VIII;
А також:
-Концепцією Нової української школи (2016),
Глобальною програмою дій з освіти в інтересах сталого розвитку (ЮНЕСКО, 2014),
-Концепцією Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на 2016–2020 роки,
-Стратегією національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки, затвердженої Указом Президента України від 13 жовтня 2015 року № 580/2015,
-Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і учнівської молоді;  
   Загальнодержавною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2021р.»
-Концепцією формування у підлітків національно-культурної ідентичності у загальноосвітніх навчальних закладах (2017);
-Концепцією екологічної освіти України з метою :
          Уникнення булінгу серед дітей
·         Запобігання та протидії торгівлі людьми та дітьми
·         Суїцидальної поведінки, небезпечних квестів для дітей: профілактика залучення
·         Профілактика девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед неповнолітніх.
·         Пропаганда здорового способу життя
         Основними ідеями сучасної освіти, що підтримуються і поширюються Міжнародною організацією ЮНІСЕФ, є ідеї забезпечення прав, свобод та інтересів дітей, представлені в концепції програми “Школа доброзичливого ставлення до дитини”.
         У сучасному світі активізуються такі негативні явища серед дітей та учнівської̈ молоді як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо, що не може не викликати стурбованості й посиленої уваги широких кіл громадськості, освітян, батьків.
         Цілком логічно, що виникає необхідність захистити, убезпечити, попередити наслідки впливу на особистість несприятливих факторів і чинників.
Проблема цькування у школі існує давно, та лише зараз суспільство почало говорити про це відкрито. Міністерство освіти і науки України розпочало роботу над проектом "Безпечна школа", до якого закликає долучитися всіх небайдужих та підтримати ідею протидії цькуванню. У березні поточного року вдалося заручитися підтримкою всесвітньо відомого оратора який провів мотиваційні зустрічі з учителями та учнями, розпочавши відверту розмову про булінг. Відеоматеріали про ці зустрічі розміщені у вільному доступі на сайті МОН  і потрібно їх використати в учнівських колективах з метою протидії цькуванню.
        МОН пропонує творчо підійти до проведення виховних заходів із використанням окремих відеороликів, виготовлених за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича із підлітками, педагогічними працівниками та батьківською громадськістю.
        Увазі педагогічних працівників пропонується 17 відеороликів кожен з яких може бути окремою темою розмови з дітьми, як то у формі круглих столів, диспутів, брейн-рингів, написання есе тощо:
·         А чи готовий ти сьогодні робити зміни навколо себе
·         Де брати любов до тих, хто тебе принижує або ігнорує
·         Живе опитування по булінгу
·         З чого почати боротьбу з булінгом у школах
·         З яких слів потрібно почати діалог під час булінгу в школі
·         Прийми себе таким як є
·         Результати опитування підлітків щодо суїциду з причин булінгу; але ти можеш змінити статистику
·         Безпечна школа - Нік Вуйчич (ВІДЕО)
             Згідно концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, здійснювати виховну діяльність у відповідності до наступних ключових напрямів:
-      Національно-патріотичне виховання.
-      Створення безпечного освітнього середовища.
-      Формування критичного , креативного і піклувального мислення в учнів.
-      Духовність і мораль як базові цінності виховання.
-      Формування ціннісних ставлень засобами позашкільної освіти.
            Педагог-організатор вбачатиме головну мету національного виховання в набутті молодим поколінням соціального досвіду, успадкуванні духовних надбань українського народу, досягненні високої культури міжнаціональних взаємин, формуванні у молоді незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.
            Виховання школярів здійснюватиметься у процесі навчально-пізнавальної діяльності, як провідної, шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця "спільно взаємодіючій діяльності", як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях за інтересами, гурткових заняттях.
           Шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме у цьому віці, враховуючи надбання довкілля та сімейного виховання, закладаються основи особистісного розвитку учнів . Виховання школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності, як провідної, шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця "спільно взаємодіючій діяльності", як на уроках, так і в позаурочний час, на виховнихгодинах.
          Формування ініціативної, здатної приймати рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Необхідною умовою розвитку учнівського самоврядування в школі є наявність єдиної мети, співробітництво вчителів і учнів. Успіху в роботі сприяє врахування організаційно-управлінських принципів: регулярна почергова змінність виборного активу; розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування; доброзичлива вимога; конкретизація колективних творчих справ; створення умов для повного прояву і розвитку здібностей кожного члена колективу. Діяльність учнівського самоврядування, на відміну від інших видів діяльності, має свою специфіку, яка проявляється у врахуванні не тільки вікових та організаторських можливостей вихованців, але й інтересів колективу чи будь-якого об'єднання. Діяльність його скеровується на реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної роботи, на розвиток творчої самодіяльності, реалізацію їхніх прав та обов’язків.

Розділ 1
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА


Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка

1
Урочиста лінійка
«Свято Першого дзвоника»
2 вересня
Педагог-організатор, ЗДВР


2
Загальношкільні учнівські збори
Вересень, Січень
Педагог-організатор


3
Провести вибори органів учнівського самоврядування у класних колективах
До 16.09
Класні керівники


4
Провести вибори  членів учнівського самоврядування школи.
До 17.09.
Педагог-організатор



5
Організувати роботу членів учнівського самоврядування.
Протягом навчального року
Педагог-організатор


6
Організувати навчання учнівського активу
Протягом року, 2р. на місяць
Педагог-організатор


7
Провести психолого-педагогічну діагностику з метою вивчення здібностей і нахилів учнів
Протягом року
Класні керівники, педагог-організатор


8
Організувати роботу МО «Молода Просвіта»
До 13.09
Педагог-організатор


9
Поновити в методичному кабінеті папку «На допомогу лідеру учнівського самоврядування »
Вересень
Педагог-організатор


10
Провести інструктаж  органів учнівського самоврядування з питань планування виховної роботи з учнями
Вересень-жовтень
Педагог-організатр


11
Оформити інформаційний стенд щодо дотримання дисципліни та порядку в школі
Протягом року
Педагог-організатор


12
Організувати роботу учнів щодо естетичного оформлення класних кімнат, школи, території:
1)     налагодити підтримання учнями належного санітарного та естетичного стану класних кімнат, школи;
2)     обговорити з учнями майбутні зміни в оформленні кабінетів, наочності тощо;
3)     організувати впорядкування пришкільної території;
4)     провести конкурси на кращу кімнату, кращий класний куточок тощо;
5)     провести конкурси на краще збереження підручників, кращий зошит, щоденник.
Протягом року
Заступник з ВР,
класні керівники, педагог-організатор


13
Реставрація та доповнення стендів школи.
Протягом року
Педагог-організатор, класні керівники


14
Щотижня проводити робочі лінійки на яких підводити підсумки:
- Кращий санітарний стан класних приміщень
- Зовнішній вигляд учнів
-Підсумки за минулий тиждень
-Плани роботи школи на поточний тиждень
Протягом року
Педагог-організатор


15
Засідання ради родини
Перший тиждень місяця
Голова ВУР, члени родини, педагог-організатор


16
Тиждень учнівського самоврядування
Вересень
ЗДВР, педагог-організатор


17
Підготовка до Дня вчителя та Дня учнівського самоврядування
16.09-27.09
Педагог-організатор


18
Підсумок роботи учнівського самоврядування за І семестр
Грудень
Педагог-організатор


19
Підсумкове свято-звіт координаторів РУМу
Грудень, Травень
Педагог-організатор,класні керівники 5-10 класів


20
Підсумок по роботі гри-подорожі «Надзбручаночка»
Грудень, Травень
Педагог-організатор,класоводи 3-4 класів


21
Підсумковий звіт по роботі учнівського самоврядування за 2019-2020 навчальний рік
Травень
Педагог-організатор,голова ВУР


22
Урочиста лінійка
«Свято останнього дзвоника»
Травень
ЗДВР, педагог-організатор



 Розділ 2
ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
            

Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
Провести благодійні ярмарки, концерти, виставки-продажі до свят:
1. Св. Миколая;
2. Дня інваліда;
3. Міжнародного дня захисту дітей.
Зібрані кошти направляти на підтримку дітей із сімей незахищених категорій
Грудень –
травень
Адміністрація,
педагог-організатор

2
Взяти участь у організації та проведенні тематичних свят: «Свято весни», «Свято осені», «Свято врожаю».
Протягом року

Педагог-організатор,
класні керівники

3
Залучити дітей до практичної природоохоронної діяльності, посадити дерева на пришкільній території, зелені насадження навколо школи, догляду за зеленими насадженнями у класах
Протягом року
Класні керівники, педагог-організатор

4
Організувати роботу юних квітникарів.
Протягом року
Класні керівники, педагог-організатор,
вчитель біології

5
Залучити учнів до природоохоронної практичної діяльності: насадження дерев, квітів на клумбах; впорядкування пришкільної території; розчищення джерел.
Жовтень, березень,
квітень
Класні керівники, педагог-організатор,
вчитель біології, вчитель трудового навчання



                                                                                         Розділ 3
НАЦІОНАЛЬНО–ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ


Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка

1
Організувати надання шефської допомоги ветеранам ВВВ, людям похилого віку
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники


2
Проводити акції щодо впорядкування пам’ятників на території села, могили воїна –афганця Марчука Євгена.
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники


3
Щорічно проводити акції «Козацькими стежками», «Їх імена безсмертні», акції, пов’язані з голодомором, репресіями:
-       проводити зустрічі учнів з ветеранами Другої світової війни, воїнами-афганцями, дітьми війни;
-       бесіди, конкурси, уроки мужності з нагоди відзначення Дня Збройних сил України, Дня пам’яті жертв Бабиного Яру, Дня Перемоги, Дня Героя, Дня Гідності і Свободи.
-       проводити уроки Скорботи і Пам’яті жертв голодомору  1932-1933рр.
Згідно з календарями пам’ятних дат
Педагог-організатор,
класні керівники


4
Урочиста лінійка до Дня Козацтва, свята Покрови та Дня Захисника України.
11 жовтня
Педагог-організатор


5
Підготувати інформацію про проведені заходи для шкільного веб-сайту.
Жовтень
Педагог-організатор


6
Посвята у члени ВУР

Жовтень
Педагог-організатор


7
Взяти участь у благодійній акції      «Допоможемо інвалідам»
Листопад-грудень
ЗДВР,класні керівники, самоврядування


8
Організувати проведення свята «Козацькі розваги» (до Дня Збройних сил України)


Грудень
Педагог-організатор,
класні керівники,
вчитель фізичної культури


9
Заходи (за окремим планом): відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав
15 лютого
ЗДВР,педагог-організатор, класні керівники


10
Заходи (за окремим планом): уроки пам’яті, тематичні лекції, бесіди, хвилини пам’яті, бесіди – хроніки, години спілкування з нагоди відзначення роковин трагічних подій на Майдані.
17.02-21.02
ЗДВР,педагог-організатор, класні керівники


11
Лінійка пам’яті «Нація гідності»
20 лютого
ЗДВР, педагог-організатор


12
Забезпечити проведення акції «Пам’ять» до річниці Перемоги над німецько-фашистськими загарбниками  
Травень
Педагог-організатор,
класні керівники



                                                                                    




                                                                                                  Розділ 4
ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ
                                             

Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
Організувати чергування учнів по школі з метою дотримання  порядку та чистоти
Протягом року

Педагог-організатор,
класні керівники

2
Закріпити територію школи за класами для підтримки її у належному санітарному стані
Вересень
Педагог-організатор,
класні керівники

3
Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні», проводити рейди-огляди стану збереження підручників
Протягом року

Бібліотекар, педагог-організатор,
класні керівники

4
Організувати виставки творчих робіт учнів. Підготувати виставку учнівських робіт до огляду-конкурсу «Таланти твої, Україно»
Березень
Педагог-організатор,
класні керівники

5
Відновити народні трудові традиції шляхом залучення учнів до участі в суспільно корисній праці, у трудових акціях, операціях
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники


Розділ 5
ХУДОЖНЬО–ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
                              

Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
Провести конкурси художньої самодіяльності:
- конкурс патріотичної  пісні;
- конкурс «Таланти твої, Україно»

Жовтень,
березень
Педагог-організатор,
класні керівники

2
Виставка до Дня Вчителя «Осіннє намисто»
1-10 класи.
27.09
Педагог-організатор

3
Конкурс-виставка «Букет замість ялинки»
До 03.12.
ЗДВР,організатор

4
Організувати лекції, бесіди, літературно-музичні зустрічі: «Музика сучасна і класична», «Театр у твоєму житті», «Сучасна українська музика»,   «Творчість земляків та сучасників»
Протягом року

Педагог-організатор,
класні керівники,
вчитель музичного мистецтва

5
Організувати вивчення та участь у обрядових святах, народних обрядах, театралізованих виставках «Колядки та щедрівки», «Різдвяний вертеп»
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники

6
Організувати цикл бесід, лекцій, конкурсів: «Мода і смак», «Мода та індивідуальність», «Про смаки посперечаймося!», «Чарівна україночка» тощо
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники

7
Організувати проведення турнірів знавців поезії, мистецтва, архітектури, музики
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники, вчителі-предметники

8
Провести ярмарок «Дари осені», «Бал квітів», «Міс Осінь», «Що?Де?Коли?», ранок «Святий Миколай, чудо дітям дай!».
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники

9
Взяти участь у проведенні заходів, присвячених Міжнародному жіночому дню   8-го Березня, Міжнародному Дню Матері, Дню гумору
Березень, квітень, травень
Педагог-організатор,
класні керівники

10
Взяти участь у проведенні Тижня української мови та літератури. Шевченківських читань. Святі «Рідна мова в рідній школі»
Березень, квітень
Педагог-організатор,
класні керівники, вчитель української мови та літератури

11
Організувати і провести виставки малюнків, плакатів, художніх робіт, присвячених традиційним святам, видатним датам, ювілеям
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники, вчитель образотворчого мистецтва


                                                                                              Розділ 6
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ


Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
Здійснювати пропаганду здорового способу життя. З цією метою взяти участь у проведенні:
- Міжнародного дня боротьби зі СНІДом;
- Тижня планування сім`ї;
- Місячника боротьби з туберкульозом;
- Всесвітнього дня здоров’я;
- Міжнародного дня боротьби з наркоманією


01.12
Грудень
Лютий – березень,
29.06
класні керівники, педагог-організатор

2
Організувати проведення циклу бесід, лекцій, зустрічей із лікарями, щодо шкідливого впливу на організм школяра тютюну, наркотиків, алкоголю (за окремим планом)
Протягом року
ЗДВР ,педагог-організатор

3
Організувати проведення:
- Спортивних та туристичних  свят;
- Загальношкільних змагань і спартакіад «Старти надій», «Козацькі розваги», «Нумо, хлопці!»
Протягом року
Педагог-організатор, вчитель фізичної культури

4
Випустити бюлетень «Ваше здоров’я – у ваших руках»; створити у кожному класі «Екран чистоти»
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники


                                                                                         
                                                                                             Розділ 7
                                                                МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

1
Взяти участь у благодійній акції       « Скринька довіри»(відвідування жителів Геріатричного центру с.Токи)
Протягом року
Педагог-організатор, самоврядування,вчителі школи

2
Міжнародний день громадян похилого віку
Благодійна акція «Ветеран живе поруч»
01 жовтня
ЗДВР,класні керівники,самоврядування,педагог-організатор

3
Взяти участь у благодійній акції «Допоможи солдату - захистити Батьківщину»
12.10-19.10
Педагог-організатор, самоврядування

4
Взяти участь у благодійній акції «Дітям  з обмеженими можливостями» (У рамках Фестивалю «Ми все можемо)
Жовтень-
березень
ЗДВР, класні керівники, самоврядування,педагог-організатор

5
Забезпечити виконання учнями Статуту школи, правил поведінки для учнів, правил поведінки у громадських місцях
Протягом року
Заступник з НВР, педагог-організатор

6
Виховувати в учнів повагу до родини, роду, інтерес до вивчення свого родоводу, національних, релігійних традицій, обрядів, родинних свят:
- «Хвала жінці-матері, жінці-трудівниці»;
- «Батьківський дім»;
- «Сімейні реліквії»
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники

7
Забезпечити вивчення основних положень Конституції України, Декларації прав дитини та Конвенції  ООН про права дитини, ін. нормативно-правових документів
Протягом року
Заступник з ВР, педагог-організатор,
класні керівники

8
Сприяти засвоєнню учнівською молоддю принципів загальнолюдської, народної моралі, основних етичних категорій. З цією метою провести бесіди:
- «Ввічливість як основа вихованості»;
- «Запрошення до люстерка»;
- «Скромність прикрашає людину»;
- «Коли яке слово мовити»
Протягом року
Заступник з ВР, педагог-організатор,
класні керівники



 Розділ 8
ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАНННЯ


Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
Взяти участь у розробці заходів щодо профілактики дитячої бездоглядності та правопорушень, правової та психологічної підтримки дітей і молоді, які потрапили у складні соціальні умови
До 02.11
Заступник з ВР,
класні керівники, педагог-організатор

3
Взяти участь у проведенні у школі тижня та місячника правової освіти учнів та їх батьків
Жовтень,
лютий,
квітень
Заступник з ВР, педагог-організатор,
класні керівники

4
 Взяти участь у розробці тематики лекцій, бесід, (з метою виховання в учнів правових вмінь та навичок)
До 01.10
Заступник з ВР, педагог-організатор

5
Урочиста лінійка присвячена Місячнику правових знань
Квітень
Педагог-організатор,вчитель   правознавства

6
Забезпечити участь учнів у всеукраїнських акціях «Молодь проти злочинності і насильства», «Молодь проти наркоманії та СНІДу», «Життя без куріння» «Антинаркотик», «Тверезість»
Протягом року
Заступник з НВР, педагог-організатор,
класні керівники

7
Посилити увагу до дітей-сиріт, дітей під опікою, проводити з ними попереджувальну, профілактичну роботу
Протягом року
Заступник з НВР, педагог-організатор,
класні керівники

8
Щоденно виявляти конкретні причини пропусків занять учнями, оперативно вживати заходів виховного впливу на підлітків, які пропускають заняття без поважних причин
Протягом року
Заступник з НВР, педагог-організатор,
класні керівники

Розділ 9
ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ


Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
Провести цикл бесід, заходів, спрямова­них на формування поваги до Конституції України, законів: «Конституція України – основний за­кон нашої держави», «Жити за законами держави», «Імена і символи козацтва», «Держава та особа», «Громадянином бути зобов'язаний», «Ти і закон»
Протягом року
Заступник з ВР,
класні керівники,   педагог-організатор

2
Забезпечити виконання методичних реко­мендацій щодо використання державної символіки у загальноосвітніх навчальних закладах
Протягом року
Заступник з ВР, педагог-організатор

3
Поновити (обладнати) куточки націо­нальної символіки у класних кімнатах
До 01.10
Класні керів­ники

4
Активізувати роботу органів учнівського самоврядування
Протягом року
Педагог-організатор, клас­ні керівники

5
3 метою виховання в учнівської молоді патріотичних почуттів, усвідомлення сво­єї етнічної єдності, утвердження націо­нальної гідності взяти участь у проведенні:
- виховних годин: «Мій край — моя іс­торія жива»; «Від роду до роду слався, Україно», «Українці за кордоном», «Ми живемо в Україні»;
- конкурсу дитячого малюнка «Я малюю Україну», «Барви рідного краю»;
- години спілкування «Який ідеал су­часної молодої людини – громадянина України?»;
- літературно-мистецькі свята «Наша ду­ма, наша пісня...», «Любіть Україну, як сонце любіть», «Живи, прекрасна наша мово», «Прийди до серця, Україно» тощо
Протягом року
Класні керів­ники, педагог-організатор


                                                                                          
                                                                                         Розділ 10
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СПРИЯННЯ ЇЇ ТВОРЧОМУ РОЗВИТКУ



Завдання та зміст роботи
Дата виконання
Відповідальні
Примітка
1
З метою виховання в учнів ініціативності, активності, самостійності, самокритичності, відповідальності, організаторських здібностей удосконалити форми та методи учнівського самоврядування
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники, учнівське самоврядування

2
Залучити учнів до участі у волонтерському русі з метою надання допомоги соціально незахищеним категоріям населення
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники

3
Організувати проведення шкільних науково-практичних конференцій, фестивалів, конкурсів дослідницьких робіт у рамках Всеукраїнського руху   учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків»
Протягом року
Педагог-організатор,
класні керівники

4
Провести шкільні огляди-конкурси за жанрами і видами мистецтва:
- «Таланти твої, Україно!»;
- «Конкурс-огляд військово-патріотичної пісні»;
- Читання власних творів тощо
Жовтень
Березень
Педагог-організатор,
класні керівники

5
За основу навчально-виховної роботи взяти всебічне вивчення особистості дитини, розвиток її психічних, фізіологічних, інтелектуальних особливостей. Створювати в дитячих колективах психологічно-комфортну ситуацію, яка сприятиме розвитку здібностей, таланту учнів. Впроваджувати такі принципи педагогіки, як співпраця, гуманізм, демократизм у стосунках
Протягом року
Педагогічний колектив




План роботи педагога-організатора
Чупірчук Галини Петрівни
під час карантину
  (27.04.2020 – 08.05.2020)

з/п
Дата
Зміст роботи
1



27.04.2020
1. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 
2. Продовження контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Вайбер.
3. Робота з документацією.
4. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.




2




28.04.2020
1. Підготовка цікавого матеріалу з мистецтва для учнів 10 класу.
2. Робота з шкільною документацією (з планами роботи)
3.Опрацювання фахової літератури.
4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами».




3




29.04.2020
1. Підготовка практичного завдання з мистецтва для учнів 9 класу. 
 2. Робота з документацією. 
3. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від коронавірусу» . Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.
4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»




4




30.04.2020
1. Підготовка тестових завдань з мистецтва  в 8  класі з теми : Стиль Реалізм.
 2. Дистанційна онлайн- консультація для учнів старших класів з питань координації дистанційного навчання.
3  Розробка  і розміщення на вайбері  завдань для учнів на період карантину.
4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».



5



01.05.2020
1. Робота з планами роботи МО «Молода Просвіта»
2. Упорядкування папки виховних  заходів.
3. Пошукова робота в мережі Інтернет.
4.Консультація з мистецтва для  учнів 8-10 класів.

6

04.05.2020
1. Робота з планами роботи ВУР.
2.Участь у Всеукраїнській інтернет-конференції «На Урок» Мислення логічне, креативне, критичне.
7

05.05.2020
1.Реставрація та доповнення стендів учнівського самоврядування.
2. Оформлення методичних розробок.
8

06.05.2020
1.Пошукова робота «Народні свята Травня» .
2. Поповнення папки «Національно-патріотичне виховання» новими матеріалами.
3.Опрацювання окремих статей Закону України про освіту.

9


07.05.2020
1. Підготовка цікавого матеріалу для учнів 8-10 класів з мистецтва .
2. Перегляд та оцінювання фотозвітів виконаних робіт з мистецтва учнями 8-10 класів.
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет
10
08.05.2020
1. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
2. Консультація з мистецтва для учнів 8,9 класів.

План роботи педагога-організатора

Чупірчук Галини Петрівни

під час карантину

  (12.05.2020 – 22.05.2020)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

1

12.05

1.Опрацювання фахової літератури.

 2.Поповнення папки педагога-організатора новими матеріалами.

3.Підготовка матеріалу до уроків з інтегрованого курсу «Мистецтво» для 8,9, 10 класів.

4.Робота над учнівським проектом «Все буде добре».

2

13.05

1.Підготовка підсумкових тестових завдань з мистецтва для 8 класу.

2.Підготовка підсумкових тестових завдань з мистецтва для 9 класу.

3.Підготовка підсумкових тестових завдань з мистецтва для учнів 10 класу.

4.Робота з шкільною документацією.

5.Робота над створенням проекту «Українська хартія вільної людини ціннісний орієнтир у час невизначеності».

3

14.05

1.Пошукова робота в мережі інтернет.

2.Консультація з мистецтва для учнів 10 класу.

3.Самоосвітня робота.

4.Опрацювання фахової літератури.

5.Робота над створенням проекту «Українська хартія вільної людини ціннісний орієнтир у час невизначеності».

4

15.05

1.Пошукова робота в мережі інтернет.

2.Консультація з мистецтва для учнів 8 класу.

3.Консультація з мистецтва для учнів 9 класу.

4.Перевірка учнівських робіт з мистецтва.

5.Робота з шкільною документацією.

5

18.05

1.Пошукова робота в мережі інтернет.

2.Підготовка матеріалу до уроків з інтегрованого курсу «Мистецтво» для 8,9, 10 класів.

3.Самоосвітня робота.

4.Написання звіту про роботу МО «Молода Просвіта» за 2019-2020 навчальний рік.

6

19.05

1.Написання звіту про роботу РУМу «Моя земля-земля моїх батьків» за 2019-2020 навчальний рік.

2.Написання звіту про роботу гри-подорожі «Надзбручаночка» за 2019-2020 навчальний рік.

3.Робота з фаховою літературою.

4.Підбір матеріалу до Дня Вишиванки.

7

20.05

1.Написання звіту про роботу учнівського самоврядування за 2019-2020 навчальний рік.

2.Пошукова робота в інтернеті.

3.Оформлення методичних розробок.

4.Робота з шкільною документацією.

8

21.05

1.Пошукова робота в мережі інтернет.

2.Консультація з мистецтва для учнів 10 класу.

3.Участь у вебінарі для педагогів-організаторів «Національно- патріотичне виховання як невід’ємна складова освітнього процесу»

4. Піблікації матеріалу до Дня Вишиванки у Фейсбуці.

9

22.05

1.Консультація з мистецтва для учнів 8 класу.

2.Консультація з мистецтва для учнів 9 класу.

3.Самоосвітня робота.

4.Написання звіту про роботу педагога-організатора за 2019-2020 навчальний рік.

5.Перевірка учнівських робіт з мистецтва.

 


Коментарі